Speak- og lydproduktion til reklame

Reklamefilm og radiospots kan begge være omkostningsfulde investeringer, og derfor er det ekstremt vigtigt, at kvaliteten sidder lige i skabet. Ikke mindst på lydsiden. Hos Speakstudiet har vi mange års erfaring med speak- og lydproduktion til reklame, både i tv, radio og på sociale medier. Find din speaker hos os, og lad os stå for lydproduktionen.  

Har du nogensinde hørt en reklame og tænkt ”sprød stemme!”? Det tænkte vi nok. Lydsiden af en reklame betyder nemlig mere, end du måske lige går og tror. Derfor er det ikke uvæsentligt, hvilken speaker du vælger til din reklame.

Reklamer til forskellige medier

En reklame kan være mange ting. Det kan være en annonce på Facebook, en display-ad på YouTube, en reklamefilm i tv, et radiospot – you name it. Fælles for dem alle er, at kvaliteten skal være god, og formatet og indholdet passe til det givne medie. Og det er her, vi kommer ind i billedet.

Speak- og lydproduktion til reklame kræver både viden om og erfaring med indhold, form og ikke mindst tekniske specifikationer for lydproduktion. Det kan godt betale sig at hyre et professionelt firma til at varetage lydsiden af din video, fordi det:

  • Sparer dig tid og besvær på lydproduktion
  • Sikrer dig et produkt i allerhøjeste kvalitet
  • Får din reklame til at fremstå professionel

Vi har masser af dygtige speakere, der kan indtale voice-overs til dine reklamer og digitale markedsføringskampagner.

Vi ved, hvad der virker

Det er klart, at udstyret er en vigtig del af at lave en god speak- og lydproduktion til reklame. Men hvis det udelukkende drejede sig om udstyret, så kunne alle gøre det, vi gør. Men det kan alle ikke.

Ud over udstyret, så er det nemlig mindst lige så vigtigt at vide, hvad der virker og ikke virker. Præcis som med filmiske virkemidler og visuelle udtryk er der også en masse ting at tage højde for på lydsiden. Og præcis som der er trends inden for video, er der også trends inden for lyd.

Hvis du vil lave en reklame, der virker og rammer det rette publikum, så spiller lydsiden en stor rolle. Lad os varetage din speak og voice-over, så du kan få mest muligt ud af din investering.

Kunsten at holde det kort og konkret

En reklame har typisk til formål at sælge et produkt eller en ydelse eller at ændre folks holdninger eller adfærd. Her er video sjældent nok. Der skal ord til, hvis vi skal overbevise modtageren.

Speak er et effektivt virkemiddel i reklameverdenen. Men det handler om at lave en speak, der holder det så kort og konkret som muligt uden at gå på kompromis med budskabet. En god speak skal fastholde lytteren uden at give det hele væk på én gang. Og så skal den selvfølgelig være lækker og behagelig at høre på.

Når vi laver speak- og lydproduktion til reklame, tager vi højde for det hele. I samspil med dig udarbejder vi et manuskript baseret på dine ønsker og vores ekspertise, så alle parter bliver glade. Vi producerer og redigerer, så du til sidst står med et færdigt produkt i hånden.

Find din genre hos os

Det kan godt betale sig at hyre et hold specialister, når der skal laves speak til bestemte genrer. Vi har speakere med speciale i blandt andet:

  • Reklamefilm
  • Podcast
  • Lydbøger
  • Telefonmenu
  • … og meget mere!

Sidder du allerede med en idé til en speak, kan du tjekke vores udvalg af stemmer her på vores hjemmeside. Vi taler mange forskellige sprog og har speakere i forskellige prisklasser, så du kan finde den helt rigtige for dig. Tag lyden seriøst, og overbevis dine kunder med gennemførte reklamer.